Congratz Broshan!

image15


Idag, för exakt 18 år sedan föddes du!
Du, som jag har känt hela livet.
Du, som alltid har funnits där för mig när jag som mest behövt dig.
Du, som hjälp mig genom svårigheter och stöttat mig när jag tog mina första steg.
Du, som är "one of a kind".
Du, som bryr dig om allt och alla och tar andras behov före dina egna.
Du, som är som den finsate snäckan på havets djupaste botten.
Du, som är som solens ljus och morgonens glädje.
Du, som är min bror!

Tack Johan för att du är den bästa brodern som finns!
Och ett stort grattis på din artonårsdag :D

take care

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Så sjukt kul att få återse alla gamla nunor. Hoppas det blir snart igen! // :P

2008-02-27 @ 17:24:04
URL: http://wickievickan.blogspot.com
Postat av: svar till Viktoria

Ja riktigt kul, hoppas verkligen att det blir snart igen :D

2008-03-13 @ 21:21:33
URL: http://stina2day.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0