ULK kurs två avklarad

En fantastisk helg har jag haft på Scandic hotell i malmö. En bilresa dit och sedan började helgen jag sent kommer att glömma. Jag och Denise har redan varit på ULK ett och därför kände man de som var där. Två underbara Vinslövs bor delade vi rum med och tittade på melodifestivalen där Björn Gustafsson var huvudnummret.
En hästungdomsledar kurs med skratt och roliga stunder. Annornad av Skånska ridsportförbundet där man lär sig att vara en bra ledare.
Inte trycka ner sina elever utan istället lyfta fram de positiva bitarna. Inte få ngn att känna sig utanför utan att försöka få med alla.
ULK är en utmärkt kurs för att bli en duktig ledare, ingen av eleverna ska känna sig misslyckade bara för att de misslyckas, försök bara igen.
En lärorik och intressant kurs där vi även lärde oss att ta hand om oss själva och sin egna hälsa.

Tack för en underbar helg!


image21image23image24
                   Jag                                 Denise                                     Vi :D

Kommentarer
Postat av: Deddhe

JAAAA, så kul det var, ÄLSKARDIG

2008-03-20 @ 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0