Snö i mitten av mars?! - du skämtar

Okej, i helgen var det strålande sol och man trodde äntligen att våren var på väg. Men så igår var det värsta snöstormen och idag fick man pulsa sig till bussen. Men i vilket fall.

Man väcks som vanligt av sin pigga och glada pappa. På morgonen är jag alltid som en zombie och önskar så hårt jag kan, att det ska vara helg så att jag kan sova vidare, men den önskan kommer då aldrig att gå i uppfyllelse :(.
Men så går man ner för trappan och där står pappa och sjunger på Christer Sjögrens bidrag i melodifestivalen "I love Europe". Och säger dags att ta fram skidorna med ett leende på läpparna...
Och jag bara "omg jag dör" ...
Och sen pinnar han iväg ut och ska fota innan solen har gått upp ordentligt.
haha han är för rolig, här går man och suktar efter våren och vill mer än gärna åka utomlands och så kommer han där och sjunger "I love Europe" när det snöar i MARS? :(.
Men tack pappa för att du alltid är så positiv till allt :D

image25image26

Kommentarer
Postat av: Deddhe

Asså, shiit va gooooo din pappa ärrr !!!! HAHAHA XD

2008-03-20 @ 20:52:19
Postat av: Peter

Så här fina blev mina bilder. Peter
http://peterc12.wordpress.com/2008/03/18/rydeback-18-mars-2008/

2008-03-21 @ 16:29:43
Postat av: Åsa

Så himla kul att läsa allt du har skrivit!
Bra gjort Stina!Du är en supertjej!
Allt gott till dig.
Kram från Åsa!

2008-03-21 @ 22:27:26
Postat av: svar till deddhe

jag vet han är bäst :D

2008-03-22 @ 23:22:39
URL: http://stina2day.blogg.se
Postat av: svar till Åsa

tack så jättemkt Åsa, vad glad jag blir och kul att mina inlägg intresserar dig. Verkligen allt gott till dig också.
Kram från stina :D

2008-03-22 @ 23:25:08
URL: http://stina2day.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0