lyckad födelsedag :D

Allting började med att man väcks av sina päron som vandrar upp för trappan med tårta, paketer och hela köret. Plus att det sjunger strålande vackert "jag må hon leva". Kan det bli bättre?

Man vaknar så småningom och de kommer in i rummet. Det första som händer när man öppnar ögonen är att man blir bländad av en kamerablixt. Första tanken är: "oj vilken vacker bild det måste ha blivit" *host*. Den andra tanken som slår mig, si sådär kvart över sex på morgonen är alla glada miner, en vacker tårta med ljus i, presenter och gtattis kramar och är inte det för härligt.
Jag försöker se vad det är jag håller på att öppna efter att lampan har blivit tänd. Jag får toppen bra saker och det är dags att gå ner och äta av den smarriga tårtan.
Det är dukat och fint och en guldsked ligger bredvid min tallrick, som symbol för att jag är födelsedagsgrisen :D.
Jag tar mig en regäl bit av tårtan och börjar äta.
Sen så får man alltid de här standard frågorna som "Hur känns det nu och va sexton". Lixom en sån fråga ställs bara för att den ska frågas, och svaret blir oftast, " jodå, det känns bra" som om det skulle kännas så mkt mer annorlunda från dagen innan.

Men i vilket fall så fortsatte dagen med en massa sms från vänner och grattis kramar i skolan. Grattis komentarer på bilddagboken och sång i matan och över telefon.
Alla brydde sig verkligen.
Sen kom man till stallet och blir överfallen av kramar och presenter.
Så kommer man hem och har önskat middag, äter egentligen mer än vad man borde bara för att det är överdrivet gott :D.
Sen sitter man här och bloggar om sin fantastiskt underbara födelsedag :D


tack så mycket för alla uppvackningar på min 16 års dag :D <33

Kommentarer
Postat av: Wickie

GRATTIS i Efterskott!!! :)

2008-03-18 @ 15:39:15
URL: http://wickievickan.blogspot.com
Postat av: svar till Wickie

tack så mkt Viktoria :D

2008-03-18 @ 20:24:43
URL: http://stina2day.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0