TACK VITTRA!<3

Tack talet som jag skrev:

Eftersom jag har så sjukt dålig fantasi
och eftersom jag inte är något egentligt geni
så blir detta tal ett rim men inte om monarki
utan om vittra med en toch av nostalgi
på denna skolan har jag lärt mig mkt tillexempel kemi, biologi, ironi, mytologi och måleri
ibland har man kännt sympati
på hemkunskapen var det mycket tvätteri
denna skolan utsöndrar magi
denna skolan är rökfri
tre år på vittra har varit super, men här kommer jag dock inte förbli
jag ska vandra vidare till gymnasiet och vinna stålar på lotteri
jag ska skaffa ett eget bankparti
och i livet känna harmoni
jag ska hjälpa världen och fixa fram mer solenergi
så vi slipper utsläpp och kolindistri
jag ska göra världen till ett bra ställe där det viktigaste är personkemi
världen ska vara vapen och problemfri
människor ska vara lyckliga utan raseri
ett nytt århundrade har precis fått sin start med massa fyrverkeri
här ska skrattas och le och fyllas på med livsenergi
än om detta bara är en utopi
så ska jag kämpa för en stadig ekomomi
jag ska skicka brev till politiska parti
fullt med åsiktsatelleri
världen ska förbättras och världen ska förbli
ett ställe av lycka och garanti
med ett sammhälle av empati
Jag vill tack vittra, lärare och vänner för en massa skojeri
Tack för att jag nu känner mig stark och fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0